partey :D

tjoo ;) sitter just nu hemma hos moa och fixar oss och städar lite inför ikväll :) Det blir partyy ikväll och det kommer en massa folk och några från viksjö åxå ;) sjukt najs!
Jag får typ panik av att inte skriva blogg så passar på när jag har chansen xD kom hem till moa igår och bara tog det lugnt och mös lite med filmer och sånt, har även fixat vin tills ikväll :) mums.
Sen i måndags så har jag inte gjort så mkt, mest varit hemma och tagit det lugnt meni tisdags åkte jag och moa till husbybadet med min syrra och kusinerna :P det var kul men jag och moa gjorde illa oss ich har blåmärken -.- men så ka det gå :P
Är sjukt hungrig och längtar till middag, kött och potatissallad :D sjuuuuukkkkttt gottt !!!!
hoppas som sagt på en skjut rolig kväll med massa folk !
Lillasyster fyllde även år den 31mars, grattis på 4års dagen baby !
Nu kommer lite bilder från veckan som varit :)

 
                                                                                  VÅR :D


                                                                                       Minella 4år :) <3

                                 

                                            Har inget mer att skriva nu, men ha en bra kväll ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0