onsdag !

har nyss kommit hem från skolan och har haft svenska prov på boken "våld", det gick faktiskt riktigt bra. Mycket bättre än jag trodde, svarade på exakt allt. Men hoppas på minst ett VG ;P
Dagen har för det mesta varit bra förutom att jag missade engelskan för mitt larm ringde inte, eller så gjorde det de men jag stängde av det. Men har inget minne av att det ringt, det var lite skumt. Så kom till matten istället, blev itne så mycket matte vi satt mest och pratade om saker som kommer att hända snart och vi har planerat en massa.. Hoppas verkligen det kommer gå bra för både mig och dej Moa :) <3
Ska vara duktigt och göra ett litet schema nu så jag inte behöver stressa sen när jag ska till haninge xD Så det här ska jag i princip göra innan jag åker :P
Sitta vid datorn
Äta mackor och oboy
Ta en cigg
Duscha
Föna håret
Kolla på film/sova
Äta middag
Prata med Moa
Välja kläder
Fixa mig
Borsta tänderna
Loda framför datorn eller kolla tv tills jag ska till bussen

Oj vad mkt det blev :P trodde det bara skulle vara typ äta, duscha och sova, hehe :P


Orkar inte skriva något mer nu, men önska mig lycka till! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0