ny vecka

hejsan, har lunch nu och har precis haft spanska. Valde att ta en liten sovmorgon i morse :P Men är på bra humör och helgen har varit bra förutom i fredags då det blev en hemma kväll och tittande på the beach som jag redan sett hundra gånger :P 
Men i lördags iaf så började det med att jag skulle vara med cissi, sanna och linus men vi hade ingenting att göra och det fuckade sig i princip med allt. Så vi jag, sanna och cissi åkte till rudan i haninge och träffade christian och nikke där och så satt vi oc krökade lite och umgicks :P På bussen till tåget var ju helt crazy, massa viksjö folk kom på bussen onyktra och bara stog och sjöng på bussen och skrek, herregud vilket liv. Men när vi kom till rudan iaf så valde Sanna att åka hem för hon hade inte så kul men jag och cissi hängde med hem till christian och sen var vi där en stund. Sen vare bara att springa till tåget för christian och nikke var sjukt sega xD hahah, men tillslut kom vi hem men nikke hoppade av i trånkan och åkte tillbaka till haninge xD det var faktiskt en rolig kväll :P
Sen igår så var jag på high school musical musikalen med mamma och syrran, det var faktiskt kul, trodde det skulle vara tråkigt xD Sen så skulle christian käka hos mig men det blev ju bara jag och christian som åt tillslut för min styvpappa var ju lite osmart som inte gjorde tillräckligt med mat så mamma och syrran inte fick något, hahah epic fail !
Men ska tjila iväg nu då :P peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0