ingen data kabel

sitter just nu och lyssnar på dead by april - loosing you. Den är ju sjukt bra :P heheh, men iaf. Ska om ca 1 timme till bussen för ska grilla med klassen ikväll :) Sen efter det, om Christian hör av sig, så ska jag sova hos honom.. Vill bara få en grej sagt...
Men igår så jobbade jag på disney med Rasmus, Erik och Axel och det var faktiskt kul :) vi packade Hanna Montana påsar inför premiären för hennes film :P men gud vad man tröttnade på hennes ansikte efter några timmars jobb, ush xD hennes ansikte var överallt i princip. Det var ganska jobbigt och stå upp hela tiden men annars var det kul. Vi fick en massa cola, godis och en hel kladdkaka och dela på, mums!! Tog även några bilder därifrån men har glömt kabeln hos mamma...men det kommer :) Men är nu 450kr rikare så det känns sjukt bra :) så nästa månad så får jag 1600 på kontot, mmm najs :D
Igår kväll blev ju helt fuckad, jag åkte till handen för att möta Moa vid typ kvart i 10 för vi skulle till rudan med några och sen när vi kommer dit så är det inga dära så jag och Moa går tillbaka till tåget, så sitter vi där och väntar i typ 20min. Och sen drar jag hem, verkligen en rolig kväll. Skulle ha åkt till cissi men det gick ingen buss från viksjö sen på kvällen så blev att åka hem istället. Ush och blä säger jag bara. 
Men ska fixa mig och grejer nu men vi kanske hörs ikväll.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0