härligt väder!

Hejsan hejsan, har precis kommit hem efter en lång dag. Först så skolan som vanligt och fick tillbaka mitt svenska prov från boken våld och var 1poäng i från MVG, det var ganska surt. Så var lite smått iriterad men jag är ändå sjukt stolt :D Sen efter skolan mötte jag Bella och Moa och vi gick omkring i centrum och köpte lite grejor, jag köpte en sjukt fin vit klänning från Gina och sen ett par svarta strumpbyxor. Så i morrn blir jag finklädd lagom till valborg :D Sen efter öite shopping så åkte jag till jakan och lämnade in min cv och sen vare dags att hämta små syrrorna på dagis, och det var väldigt jobbigt eftersom man hade en väska på typ 100kg att bära -.-  Men nu sitter jag hemma och väntar på maat!!! Jätte hungrig..
Igår så spenderade jag dagen med Cissi, vi hade riktigt mysigt. Jag träffade henne vid 12 och då åkte vi till jimmys praktik i älvsjö och så satt vi på en gräsmatta och lyssnade på musik, solade och åt jordgubbar, helt underbart! 

I morrn
Valborg :D! Efter skolan så ska jag och Moa sola i haninge och sen så drar vi hem till mig och dushar å grejer sen äre att dra hem till Cissi och föra :D lovely! När vi ska träffa alla boysen och andra roliga människor så ska vi dra till brasa och sen hitta på något annat roligt att göra, troligen leta lite party :)

Ikväll
äre hockey! :D Ska kolla med jonna,cissi och jimmy men om jag inte har helt fel så lär det nog bara bli jag och jimmy som tittar xD 
Men ska äta mat nu :) peace out 

                                                 
                                                   
                                                  

                                   
                                                                                                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0