god morgon !

hellu, klockan är nu tio i 10 och jag är vaken :O och vet ni varför.. jo för att jag är i skolan på påsklovet :O! Detta är inte coolt eller roligt någonstans, var tvungen att göra en spanska grej som jag fått ig på om preteritum men nu är det överstökat så är klar och nu kan tekniskt sätt mitt påsklov börja :D 

helgen dårå har varit händelserik, i fredags så var jag på fest med sanna, moa och ocken och det var faktiskt kul :) träffade några från idrottsklassen och sånt och hade allmänt trevligt. Vid 3 så drog vi alla hem till christian förutom ocken som åkte hem och så somnade vi. Sanna blev sjukt sur på mig bara för att jag låg bredvid christian när jag skulle sova, själv tycker jag att det var onödigt att bli sur över det för skulle ju bara sova men nu är det löst iaf. Vi pratade ut om det på morgonen och hade riktigt kul med fläkten i hans rum :D vi kastade nämligen grejer i fläkten så det flög iväg, det är faktiskt kul när man är trött och är uttråkad :P 
lördagen var då inte alls så party, vi chillade hemma hos moa och planerade en mysig kväll med film och glass men sedan så ville sanna åka på fest så vi följde med, men det var inte så roligt så vi bestämde oss för att åka hem till ocken och sova där och umgås med honom istället :P 

Sen igår så var jag bara hemma, när jag kom hem kollade jag på one tree hill och somnade och sov i typ 2timmar och sen så pluggade jag lite spanska, fick även inte duscha igår för syrran badade bubbelbad igår. 
And BTW, vi ska skaffa pool och studsmatta hemma så i sommar blire poolparty och grillning hemma hos mig ;) mycket najs !
I morrn så ska jag och moa till husbybadet också, naaajs :D Och moa ska sova hos mig inatt och så ska vi äta chips med dip och kolla på the unborn, hatar ipred lagen! Kommer inte överleva länge till... hoppas det kommer något nytt sätt att ladda ner snart, please help me !
Men nu ska jag snart ta och gå till centrum med moa och äta lunch på donken, mums :) peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0