glad påsk :)

god morgon ! Solen skiner och det är varmt ute och så är det påsk, och det betyder godis :P hehe. Sitter nu hemma hos pappa och ska snart äta en god frukost, kanske äta den på balkongen ? :) Sen ska jag hem till mamma och få påskägg och en annan sak men det berättar jag sen, hihi :P

Har fortfarande lite ont i halsen och näsan rinner... inte så jätte bra. Kul att bli förkyld när våren äntligen kommer, men känner att jag kommer snart bli frisk. Det är bara att knarka ipren och ligga hemma och kolla på film så blir man bättre;P
Efter jag käkat frukost så funderar jag faktiskt på att spela the sims 2 som jag inte gjort på as länge för är sjukt uttråkad och det är ett mycket bra sätt att fördröja tiden på :P Sen så måste jag även hjälpa syrran med hennes blogg för hon har tjatat i evigheter nu...
Puss puss på er !

                                  
                                                                         Underbart väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0