fredag

Det här är verkligen den första fredagen på sjukt länge som jag inte har något planerat och är sjukt uttråkad. Har verkligen nada och göra och jonna, sanna och cissi är med sina boyfriends och det blev inte att jag åkte till haninge ikväll och festade. Men hoppas på att någon snart hör av sig, orkar inte vara hemma :P
Så sitter just nu och lyssnar på party musik för mig själv och är inne på internet... om inget händer så kommer jag  nog ta glass och lägga mig helt ensam utan sällskap och kolla på film, ush vilken kväll. Men nu ska jag inte klaga xD
Idag så var vi på teater med dramagruppen och klassen, den var väll helt okej men fattade inget i slutet vad som hände, det hade ingenting med handlingen att göra och var lite crazy. Fast ibland så garvade man xD
Som morgon dagen ser ut just nu så ska jag träffa några peaps från viksjö och partaya lite :D jippi !
Nee men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på ett sms från någon rolig :D kisses  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0