ett tag sen

hejsan, har som ni säkert redan vet inget internet hos mamma så har inte riktigt kunnat skriva och har inte hunnit i skolan -.- men skriver lite snabbt nu :) har precis käkat tacos och är hemma hos moa, ska börja fixa mig lite och sen så ska vi dra hem till sanna :) vi skulle ha dragit på fest hos lollo (det var skit kul där sist) men hon blev sjukt så har inga bestämda planer inför ikväll, men något roligt lär det ju säkert bli ändå, hoppas jag...
hade våran jorden runt redovisning idag och det gick väll ganska bra, var väldigt nervös så vet inte om det gick bra. Men det lär väll märkas, jag gjorde iaf mitt bästa.
Äntligen är våren här ! JIPPI :D:D:D många glada miner för mig idag ;)
men ska sminka mig lite nu och sånt, men vi höres hoppas jag ;) chill out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0