...

från att vara pigg och glad så går man till att vara sur och grinig så håll er borta! :P Ne men så är det. Är allmänt irriterad på att gå omkring och undra, behöver svar. Jag behöver dej... Du och jag Moa, vad som än händer så ska vi gå igenom det här tillsamman bästa vän!
Men BTW, har nog glömt att säga att för någon dag sen var jag och köpte skor, 3 par skor faktiskt :D ! Me like it a LOT ! Så resten av dagen var jag lycklig ! Så har nu fina skor till sommaren, lovely. Ikväll så ska jag troligen träffa cissi men det beror på mitt humör och ork, det kanske är bäst att jag drar ut en stund...
I morrn har jag sovmorgon för har ingen svenska ! så börjar halv 10, najs najs! Och sen så slutar jag typ halv 3 för jag ska inte ha någon idrott för har utvecklingssamtal ! Haha suckers ni som får sluta halv 5 xD hehe. Hoppas det kommer att gå bra iaf på samtalet :P men fick ju byta mentor från Isa till Malin, jätte roligt....not! Ville ha kvar Isa ! Men skolan är ju som den är. 
   
                                        bilder från HSM musikalen :P
                                             
                                                Mina nya skor :D ♥

Men ska looda nu framför datan och ska ut och ta en smokish nu! Seee yaaaa later !  

Kommentarer
Postat av: joonnnaaa

dom där skorna får väl jag låna va ;) ?

2009-04-21 @ 12:06:08
Postat av: Anonym

2009-04-21 @ 22:13:19
URL: http://logg.se
Postat av: Nathalie

såklart du får :D vilka av dom xD ? <33

2009-04-21 @ 22:14:10
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0