barnkalas

har precis hjälpt till på minellas barnkalas, vilket liv! Och jag som tyckte att jag hade ett dagis hemma, ockej jag har det men ett lugnt xD idag har jag inte alls gjort mycket, sov hos phille igår med jonna och sen vid 12 drog vi hem till Jonna och gjorde i princip ingenting, sen var det dags för mig att åka hem för att hjälpa till med kalaset...:P

Igår kväll var faktiskt kul :) det var grillning hemma och vanessa med klassen och det var faktiskt kul :D jag och Angie delade på en stor flinastek, det var riktigt gott! Tack till Sofia och Jonte som typ tog hand om grillningen, fast mest Sofia :P
Sen vid kvart i 9 så började jag åka hem, skulle sovit i haninge men det blev ju inte så, oväntat var det ju precis inte. Men whatever. Så då drog jag och träffade jonna, line och phille och vi satt vid viksjöskolan och chillade lite men sen drog vi hem till phille och kollade på lite film, eller iaf jag eftersom jonna och phille börja bråka... Men sånt händer :P
Men är nu hos mamma och ska grilla korv nu :) sen så ska jag träffa cissi och bara snacka skit :)
bilder kommer nu!

Bilder från Disney när jag jobbade i fredags :D! Vi packade 900påsar... men gick ganska snabbt :)
   
                                 duktiga rasmus :P     kladdkaka!              :D:D <3<3   
  
och vad gördu??   baloo, axel, kalle och jag :D

Grillning med klassen igår :)
    
   mmm :D                  angie och sara :)        grillexperten Sofia!      mums, mat !!! 
 
          :)                        vattenpipa! <3 

Men ska äta nu, se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0