äntligen !

Nu har vi äntligen internet igen hemma hos mamma :D wohoo, befrielse ! Har nyss ätit middag och kommit hem från skolan.. torsdagar alltså, dom är inte roliga. Fast tisdagar är värst !
Men i går så fyllde ju Jonna och Linda år och då åkte jag, cissi och sanna hem till hampus och åt tårta och hade det trevligt. Hemma hos hampus mötta vi andra trevliga människor som jonna och linda såklart, sen ocken, linus, simon och emelie :P efter vi varit hos hampus en stund så åkte vi till hummelomora typ och grillade marshmallows, åt chips och rökte vattenpipa, det var kul :) Det var i princip gårdagen :P
Idag så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska nog lägga mig och kolla på the notebook, har hört att den ska vara bra :P
I morrn så ska vi på teater med dramagruppen och min klass så slutar 4 istället för 12 -.- men kommer få ledigt någon annan dag istället :)
Men ska tjila nu, peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0