22:22

Sjukt trött idag ! Även fast jag fick mycket sömn inatt så somnade jag i bilen idag på väg hem efter utvecklingssamtalet. Och så somnade jag i 3 timmar när jag kom hem, jätte skönt men är fortfarande trött. Förstår inte :P Utvecklingssamtalet idag gick faktiskt bättre än förväntat, många betyg hade gått upp som jag inte trodde, så det var kul! Måste även läsa klart boken våld tills i morrn för ska ha prov på den eftersom kunde inte göra provet förra veckan för hade inte läst -.- jag hatar verkligen och läsa böcker, det är sjukt tråkigt och helt meningslöst tycker jag. Men vad ska man göra, man måste ju göra det... 
I morrn är det onsdag då, slutar 12. Ska då åka hem och duscha, sova och äta och sen ska jag tillbaka till haninge igen :P men det är nära till skolan och längre sovmorgon när jag är där så det är bra :) 
I morrn så kommer jag säkert vara jätte nervös, ha ont i magen och vara i min egna lilla värld, kan inte riktigt än säga varför men ni kommer troligen få reda på det i morgon eller på torsdag :) Men jag hoppas verkligen att det kommer gå sjukt bra, jag och Moa har pratat mycket om det här så nu är det dags, iaf för mig! 
Skrev även klart båda mina CV igår, ska lämna ett till Sans Rival och ett till fritidsresors turistbyrå i jakobsberg. Behöver verkligen sommarjobb så jag får pengar i sommar... :P
Men nu ska jag ta en cigg och sen ska jag lägga mig och försöka läsa klart min bok! God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0