090413

tjena tjena. Ligger just nu och slöar mig framför datan och har precis lagt upp några gamla bilderpå facebook :P när man verkligen tar sin tid och kollar igenom alla bilder man har på datan så kommer minnena tillbaka och man ser hur många har förändrats sjuukt mkt, det är läskigt. Undra hur man själv kommer se ut om 1år ? Lite läskigt faktiskt :P
Moa åkte hem för typ 1 timme sen och ska snart ta en dushca och fixa mig lite, ska sen senare röra mig mot haninge. Men måste äta och sånt först :) Juste, linus sjö fyller ju 17 år idag, grattis på dej ! Sen fyller ju världens underbaraste tvillingsystrar år på onsdag :D ! Jag vet att du Jonna läser min blogg, vad vill du ha för ngt :) ? hihi
nee men nu ska jag faktiskt ta en skööön dusch och sen vadå ?? jooo juste, ska ju kolla klart på det sista avsnittet one tree hill som jag har -.- hemskt !
Hörs sen ;)  


Kommentarer
Postat av: jooonnnaa

Ja det gör jag (a) stamgäst!

En puss eller cigg ;)

Jag älskar dig meeest!<3

2009-04-14 @ 12:33:49
Postat av: Nathalie

hahhah ;)

okej, du fick iaf en puss men ingen cigg -.- men det kommer älsklingen :D

hoppas du hade en bra dag igår :)

älskar dej <3

2009-04-16 @ 10:06:45
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0