00:18

god natt eller god morgon, vet inte riktigt vad jag ska säga :P men iaf, hej! Idag har varit en underbar dag för mig, har varit glad och hyper! Blev en liten sovmorgon i morse och sen så träffade jag cissi och vi chillade lite. Vi skulle ha dragit och mött Jimmy i älvsjö men så blev det inte, för cissi var tvungen att hämta sin syrra och jag skulle lämna nycklar till min syrra, se blev att vi bara mötte jimmy i sumpan med cissis lillasyrra på ett proppfullt tåg eftersom trafiken var cp som vanligt, fuck sl!
Men efter vi mött jimmy gick vi hem till cissi och åt middag, lövbiff med potatismos och rhode island sås, underbart gott! Sen drog vi ner till centrum och mötta jonna, pingu och ampo :) under kvällens gång så mötte vi en massa andra roliga människor också. Men kvällen slutade med att jag satt på träffen med cissi och johnny och kollade på hockey och sen hem till jimmy och kollade klart på sista perioden. Sjukt pinsamt Sverige! Men hoppas att det går bättre på onsdag iaf :D

I morrn äre skola men bara för att jag är lite bättre, så börjar jag inte 20 över 8 för ska till udm, så kommer komma lite sent, sen har vi inte heller någon idrott så slutar 3 istället för halv 5.. Då ska jag och Moa sola i haninge så vi blir lite bruna :D hoppas jag inte bränner ansiktet igen som förra gången, såg ut som en tomat i ansiktet. Det var inte kul. Så det var bara och använde kylbalsam i 2-3dagar.
Men ska äta klart mina goda mackor nu och sen är det dags att sova, ska upp 7 i morrn. Puss puss god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0