va fan!

vakna i morse som vanligt, jag skulle ha ringt SL för att fråga om mitt busskort men derars telefongrej öppnar 9 så ska snart ringa. Jag satte mig på tåget och sen när jag kom till barkarby så sa hanna att vi typ börjat för över 1timme sen och att vi har idrottsdag med dans, jag visste att vi skulle ha dans ngn dag men inte just idag, så jag bytte tåg i spång och nu e jag hemma igen "/  börjar inte fören klockan 1 så vet inte vad jag ska göra xD kanske kolla på mitt sista gossip girl avsnitt kanske ?? Efter skolan så ska jag nog antingen träffa jonna eller pingu, sen ikväll blire nog träffen med millis :) 
har tråkigt så nu kommer lite bilder från helgen å sånt :P

 
 

hahah ;) peace

Kommentarer
Postat av: jonna

miin söta älskling <3

ett liv utan dig skulle vara urtåkigt :o

we roock ! <3

2008-12-08 @ 21:22:07
Postat av: jonna

Miin söta älskling <3

Ett liv utan dig skulle vara ur-tråkigt ;o

You rooock <3

2008-12-08 @ 21:24:44
Postat av: Nathalie

hihi :)

jag skulle aldrig kunna överleva utan dej älskling <3 loveu <33

2008-12-08 @ 21:59:40
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0