skön onsdag

tjaa :D har nyss haft matte prov och det gick väll bra :) svarade på allting förutom MVG frågan, den var piss svår och fattade nada. Har nu inga lektioner fram till halv 12 och sen har vi engelska och sen slutar vi typ 12 eller halv 1:) efter skolan så måste jag hjälpa jonna med en grej och sen så ska jag käka ute ngn stans men vet inte vart än. Pappa är borta på julbord med sitt jobb så jag e ensam hemma till 9ikväll typ, så får väll se vad som händer ikväll :) ska iaf titta klart på alla mina gossip girl avsnitt som jag har laddat ner ! :D sen så blire greys anatomy klockan 9, det kan man ju bara inte missa !
Försöker få tag i Moa men hon svarar inte, vill ha lite company i skolan med flum tjejen nr 1 :D aja jag hoppas att hon kommer iaf, hon kom inte till matte prover så får se om hon dyker upp :)
Det blir inge karlstad i helgen :) moa ska kanske komma till mig i stället å så ska vi ha det trevligt, men moa skulle kanske på julbord åxå i helgen så hon får se om hon kan eller inte. Sen ska jag köpa julklappar å massa födelsedags presenter till moa, jenny och arses på typ fredag. Har ingen aning om vad jag ska köpa ! HJÄLP !
puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0