sitter i skolan

har nu på morgonen haft sam å språk och nu väntar jag på Moa så vi kan gå ut å röka och sen börjar matten och sen så slutar jag :) vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem, det beror på om jag får gå ut eller inte. Om jag får gå ut så ska jag nog träffa jonna men e inte säkert än. Juste, oh shit ! Det är värsta hetingen i min skola ! Jag döööööörr typ ! Man vill typ bara ha honom hemma hos mig xD hahah
orkade inte skriva ngn blogg igår efter skolan men jag var först med jonna, vi drog sen till grillen å käkade sen åkte hem å kollade på greys anatomy :D det är bästa serien typ (efter gossip girl :P) juste måste kolla på mina nya avsnitt jag laddat ner, finns bara upp till avsnitt 12 på säsong 2 och jag är på 10an....hoppas det laddas upp nya avsnitt snart !!
orkar inte skriver nu, peace


Kommentarer
Postat av: laura

haha :D jag har också laddat ner gossip girl, är på avsnitt 12 så nu är det bara att vänta på att de nya kommer upp :P hoppas allt är bra hemma i sverige.puss

2008-12-06 @ 23:01:34
URL: http://laurab.styleblogg.se
Postat av: Nathalie

hehe okej :) joo det är bara lite kallt :P

puss

2008-12-07 @ 19:56:35
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0