nyårs klänning ! :)

tjaa :D är hemma hos cissi nu å lyssnar musik :) ska snart dra oss ner till ica i kylan :S najsaste lördagen jag hade, först var vi hemma hos moa å tog det lugnt å fixade oss lite. Sen så åkte vi till nynäsgård hem till anahita å där började vi kröka lite och det var sjukt najs :) sen kom det lite mer folk å vi spela gh, sjöng singstar å hade trevligt :)
idag så har jag varit i jakan med minella och jossan sen så träffa jag linda,simon, jonna, deras mamma och cissi :) det var trevligt. Gick i lite affärer å käka lite lunch på BK, hittade äntligen en klänning till nyår :D den är kort och svart å passar mig skit braaa :) woohooo, längtar som fan till nyår. Ska bli så kul :D
men ska dra nu men hare så bra och vi hörs troligen på nyår igen :D
P.O.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0