najs lördag ;)

tjaa, igår var så jävla najs :D kom hem till moa vid 3 så vi kollade på twilight å sen åt vi midda :) sen började vi fixa oss å drog till min kusin love på lite chillkrök i huddinge, det var lite segt så drog vid typ 9. När vi gick på bussen mot ösmo så träffade vi trevligaste folket :) en tjej som hete anahita och en kille var på bussen å kända busschaffören så vi hade musik på och dansade :D dom bjöd även på öl :D så det var as najs att stå där å dansa å kröka med dom, dom var 21 och 28år typ :P
sen kom vi hem å så kom det några hem till moa och kollade på the descent men jag och moa somnade ganska snabbt :P en lyckad lördag kväll :D
nu är jag hemma å ska snart börja röra mig mot jonna :)
ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0