hellu :)

har inte kunnat skriva ngt på hel helgen :O har flyttat å så har vi inget internet hemma -.- så får överleva på skolan och kompisarnas data :D har som sagt flyttat hela helgen (bye bye viksjö hej hej skälby :D) å det var lådor överallt i lördags, men nu börjar det bli bättre :) mitt rum är just nu inte så himla möblerat men det kommer ! ska få en soffa snart iaf :) sen i helgen om våran bubbelpool fungerar så ska jag ha inflyttningsgrej då vi ska basta, bada bubbelpool å chilla, sjukt najs ;) har slutat nu för vi har ingen turism lektion :D !!! men ska vänta på moa så vi kan gå tsm till terminalen sen så ska jag vara med milla :) möter henne i sumpan. sen ikväll så drar jag kanske ut till viksjö men får se vad som händer :) ska kanske köpa en 7-dagars kort eftersom jag tappade mitt busskort förra veckan -.- inte roligt... men livet är underbart nu å känns som en nystart för mig med allt :) Jullov på fredag, äntligen !! ska bli så himla skönt, ska chilla med kompisar å kanske kröka ngn dag :)
har varit sjuk i 1 vecka nu men känner att jag börjar bli bättre, så det är bra. Men nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs i morrn, ska på bio med klassen i morrn åxå :) vi ska se twilight !
P.O.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0