god jul i efterskott :P

hejsan :) har inte skrivit på några dagar nu :P men men sånt händer när vårat internet är lite knäppt.
julafton igår var jätte kul :) som vanligt äte vi julmat och kollar på kalle klockan 3 :D alltid lika kul att kolla på det. Sen så kom tomten och isabell blev jätte rädd och börja gråta, stackarn. Det här året var det inte svårt att lista ut vem tomten var xD hahah det var mathias som vi bodde granne med förut :P sen så öppna vi paketen :) jag fick en massa saker t.ex guitar hero world tour, 500kr, presentkort på kicks och dinsko, underkläder, skiva, kläder m.m :)
idag har jag inte gjort så mkt, bara varit hemma för mamma ville de :P i morrn så ska jag träffa jonna :) och sen på lördag så ska jag dra till moa å så ska vi kanske fest lite om vi hittar ngt. som det ser ut just nu så ska jag även fira nyår där eftersom det verkar inte finnas ngt intressant i viksjö :P men det kommer bli najs :)
ska spela lite gh nu med syrran men vi hörs säkert i morrn eller på lördag :)
peace :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0