e hos philip :)

tjaah, e hos philip just nu :D har varit i stan å köpt födelsedags present till moa och arses och en piercing till mig :D men ångrar att jag köpte till arses, han är så jävla dryg och otacksam. Blir så irreterad bara på allt hans snack hela tiden och han ska vara otrevlig. Aja skit samma, orkar inte bry mig om honom när han håller på så där. Rasmus å åxå här å dom spelar PES medans jag sitter å chillar vid datan xD väntar på att cissi, jonna och karin ska komma så jag kan vara med dom :D skulle ha dragit på fest med emelie och frida men det blev tydligen inte av... ska vara hemma klockan 10 idag *suck*.
Orkar inte skriva mer nu men ha de bra,
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0