bio idag :)

har varit i skolan i dag emen vi hade bara 1lektion för vi var på bio med klassen :D såg twilight, helt klart den bästa filmen det här året ! Robert Pattinson (spelar Edward) är ju sååå jävla het ! På väg till tåget var typ honom det enda vi snacka om, skulle inte säga nej till att få träffa honom (a) men iaf, en sjukt bra film ! Är överlycklig att det kommer 3 filmer till (a) !!
Innan bion åkte jag, moa, jenny och sarah till stan i förväg å käkade på donken å sen gick vi till sergel å mötte resten av klassen.
efter bion så åkte jag hem till pingu å nu e jag här å gör inte ngt speciellt faktiskt. Skulle ha åkte hem å käkat vid halv 6 men är fortfarande mätt efter donken å allt popcorn å allt xD ska hem till 9 för då börjar titanic :D har sett den yup hundra gånger men den är fortfarande lika bra! men nu orkar jag inte skriva mer men det blir troligen träffen eller vara kvar här hos philip men vi får se vad som händer.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0