8/12

tjaa :) efter att ha åkt hem igen så satt jag hema å loda lite, drack te, lyssna musik å rökte, fett najs;) sen vid typ halv 12 drog jag till viksjö och gick omkring lite i gamla skolan medans jag väntade på att pingu skulle gymma klart. Sen drog vi hem till honom å kolla på wild child, faktiskt ganska bra film xD sen senare kom none, ocken, cissi och rasmus dit :) vi spela lite GH å sådära ! sen drog jag hem, käka å sen till cissi. Har typ varit på träffen hela kvällen å bara tagit det lugnt, fick träffa sanna bebis åxå !! :) har inte gjort så mycket annat idag, men ska käka lite mackor med oboy nu och sen ska jag sova ska upp 6 i morrn -.- 
Hörs i morrn, god natt <33


jonnas söta nalle som hon fått av philip :P
luktar så himla gott och man kan göra den till en boll:D


Kommentarer
Postat av: joooonnnaaaaa

Miin nallle :o :D <333

2008-12-10 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0