2 december

sitter i skolan nu och väntar på spanska, under morgonen så har vi i skolan jobbat med intervjun som vi gjort om kristdemokraterna... lite segt men det funkade iaf. Har idrott idag, och jag och moa ska ha uppvärminingen å sånt :P så måste sätta mig snart och börja planera vad vi ska göra xD tror vi ska typ köra evighetskull men vet inte vad vi ska göra sen :P ikväll så måste jag plugga matte och sen så ska jag sitta och bara kolla på film :D hämtade typ alla mina filmer hos mamma igår så har en jäkla mkt att titta på xD
jag vill verkligen inte åka till faster i helgen, sjukt tråkigt å hon kommer bara diskutera en massa å tjaffsa (jag vet att du läser min blogg faster men ta inte illa upp). kommer inte orka det och vad kommer jag kunna göra där ? finns liksom nada att göra, tycker inte det är kul längre att leka med linus å min syrra -.- och ni vuxna kommer bara sitta å dricka öl typ hele helgen å prata om erat vuxensnack som jag inte tycker är intressant och datan kommer man säkert inte få använda, som vanligt. Så kommer väll sitta i soffan hela tiden å gör nothing, skit kul...not !
får väll se vad som händer men VILL VERKLIGEN INTE ÅKA TILL KARLSTAD I HELGEN !!!
flyttar nästa helg åxå, ska bli skönt men vi kommer inte ha internet på typ 1månad :O så får låna ngn data hos en kompis eller passa på i skolan. Det är bara 2½ vecka kvar till jullovet !! JAAAAAA :D och julafton om 22dagar :)
men ska göra annat nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Martin

Man vet aldrig vad som händer. Har man bestämt sig för att det ska vara tråkigt så blir det tråkigt. Ryck upp dig lite!! Av dom 47304000 minuter som ditt liv förhoppningsvis består av så kan du väl offra 2880 minuter på släkten i karlstad. Kram

2008-12-02 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0