Seg tisdag

Idag så gick jag upp vid 7igen för det var dags för skola, jag går i fredrika bremer i haninge :P Jag var fett trött pch mötte Linda vid busshållplatsen. Jag fick 3bloss av hennes cigg, och det hjälpte ju inte så mkt. Sen när jag kom till skolan så var bara Vanessa där men sen kom alla andra å det var dags för svenska test :S man måste göra ett sådant för att se om man behöver extra hjälp... det var faktiskt ganska lätt :D i morrn så ska vi göra matte test åxå, skit kul....
sen så vare lunch å så gjorde vi en massa saker i klassrummet :P men jag kunde typ inte koncentrera mig för jag var röksugen å ville hem, jag var typ as trött. Sen när skolan äntligen var slut så tog jag tåget med Hanna i min klass. På tåget så kom jag och Linda på att vi inte kan sluta röka bara sådär så vi har bestämt att vi bara får röka ett antal cigg om dagen och sen nästa vecka minskar vi osv. Jag hade tänkt börja med typ 6cigg om dagen och idag så har jag sammanlagt rökt typ 4-5cigg och det har gått bra :) så jag ska nog köpa ett paket i morrn innan skolan i jakan så jag har :P jag hoppas verkligen att jag har slutat till min födelsedag som e den 24oktober :P iaf slut tjatat om rökningen....
efter skolan så åkte jag hem till Linda och sen så träffa jag Arses :) han skulle tydligen ta mig någonstans som jag itne har någon aning om vart och jag var jätte nyfiken. Men det blev aldrig av för hans mamma ringde å grejer... så vi ska ta det i morrn när jag slutar :) ska bara göra matte testet sen slutar jag :D annars idag så har jag träffat malin, linus, elias å några till och linus och arses gjorde som ett par barn vi såg leka bredvid oss, hoppade in i buksarna :P har aldrig garvat så mycket i mitt liv typ :P
nu e jag iaf hemma å gör typ ingenting, ska typ duscha å käka ngt sen sova, ska upp 6 i morrn..... JIPPI !
Jag saknar min älskling som fan och längtar tills i morrn, sjukt nyfiken :P
puss puss sov gott <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0