onsdag, 21 augusti

Hellu :) idag har jag haft första riktiga skoladagen och det har gått bra :) fast jag fattar inte hur jag ska klara av spanskan :P och idag har jag vart på bra humör för jag har fått morgon cigg :P sen idag hade vi våran första natur och friluftsliv lektion och det var kul :) vi fick reda på att den 22/9-24/9 ska vi åka å paddla å sova i skogen å grejer :D
sen efter skolan mötte jag arses i jakan och hans kompis johanna, hon var jätte trevlig <3 Arses hade väntat i jakan i över 1timme för han ville träffa mig, fett sööt :P sen ¨käka vi på donken å sen träffa jag linda , efter ett tag så stack vi ut å träffa jocke och malin och senare kom arses, jimmy, hampus, jonna och ampo å vi satt å chilla lite vid viksjöskolan. Men nu e jag hemma hos linda å kollar på en film på 6an och ikväll ska jag sova hos Linda <333
kommer vara en fett sköön dag i morrn, har en lektion sen slutar jag :D vet inte riktigt vad jag ska göra i morrn kväll, antagligen vara ute eller så e jag hemma och har en sex and the city kväll för mig sjäälv för jag har fått låna Jonnas box :) och jag e sjukt ledsen... kommer säkert inte träffa arses på hela helgen för att hans släkt kommer och hälsar på dom och han får typ inte gå ut heller :S så kommer nog inte se han fören på måndag då vi har vart tsm i 1vecka :)  
men nu ska jag vara lite social med linda och jonna men ni får hare så bra :)
puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0