Fuck !

Idag gick jag hemifrån Linda vid 10 över åtta, sen så tog jag 8.46 tåget från jakan till handen. Hade bara en lektion idag och det var historia och det var faktiskt ganska kul :P sen så stack jag hem till Linda å där satt vi bara hemma hos henne å kollade på OS lite, sen kom Arses till Linda och sa hej till mig en stund men sen så kom min pappa å hämtade mig. Och han förstörde hela den här fucking dagen ! Han har kommit på mig att röka så jag får inte gå ut ikväll och så har jag bara 1chans till annars så får jag inte åka till Thailand. Och jag blir så jävla förbannad på både mamma och pappa och tror att det e jätte lätt att sluta röka och så vägrar dom lyssna på mig. Nu sitter jag och i rummet å lyssna på Girlicious - Like me, skrek nyss på pappa för han vägrar lyssna och håller på att jämföra oss hela fucking tiden ! Pappa vägrar åxå tro att jag försöker verkligen sluta röka för jag orkar faktiskt inte bråka med mamma och pappa hela tiden pga rökningen. Men det e svårt och jag pallar snart inte mer bråk hela tiden, vet inte vad jag ska göra. Och jag hatar att dom inte lyssnar på mig, dom e fucking störda ! Ibland önskar jag att jag inte fanns och vill bara slippa famlijen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0