:/

hann inte skriva ngt inlägg igår för jag mådde inte så bra... det hände vissa saker med Arses igår..
men iaf så för jag först i skolan sen stack jag ut med malin, sanna och jocke. Sen träffa jag Arses och det var inte lika kul.... så jag var typ deprimerad och inte på världens bästa humör. Men malin och Linda fick mig snabbt att må lite bättre :) sen så sov Linda över hos mig o vi hade sjuuuukt kuul:D / Linda hahaha.....
sen idag så åkte jag till skolan och å¨tåget mötte jag hanna i min klass, skolan idag har varit fett seg och jag har varit sjuuukkt hungrig åxå :S sen när jag kom till viksjö igen så käka jag, linda, johnnu, arses, turrktim och linus på grillen :D sen efter de snacka jag och Arses om allting, så nu e allt lugnt igen men känns lite konstigt men bra, det känns som om jag valde rätt :) jag e hos linda nu å vi ska bara vara här å chilla hela kvällen typ :P i morrn på väg till skolan ska jag köpa en brownie eller en bulle på pressbyrån :P <333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0