Bästa dagen <3

Hej igen :P idag på morgonen har inte hänt så mycket, åkte till skolan idag å gjorde matte test och jag blev klar efter 1timme så åkte jag hem igen... när jag kom till viksjö vid elva så stack jag hem till jimmy en stund. Där fick jag en morgon cigg och sen köpte han cigg till mig :) sen träffade jag och jimmy vid ica harris och jocke och sen kom daniel. Efter ett tag kom min underbara pojkvän <3 idag tog han mig till den hemliga saken som vi skulle ha gjort igår istället och det var sjukt gulligt ! vi åkte in till stan med tåget och sen tog han med mig till vattnet där vi satte oss på en sten. Där strulade vi lite och sen så sade han värsta gulliga saken som var helt underbart jag säger inte allt han sa men han sa att han älskade mig och då blev jag så sjukt glad å visste inte vad jag skulle ta mig till :) efter det så mös vi lite vid vattnet å sen gick vi in på en restaurang som ligger vid statshuset, han sa att när han får sin lön så ska han bjuda mig på den restaurangen, det är det gulligste någon kille någonsin gjort mot mig <33 Eller om jag ska vara exakt så har ALDRIG en kille varit lika underbar och gullig som Arses e mot mig, JAG ÄLSKAR DEJ <33
Sen efter det gick jag hem till linda och jonna å kolla på sec and the city :D men nu e jag hemma å ska äta lite, sen ska jag träffa jonna och senare malin och arses :)
pussar ♥


Kommentarer
Postat av: a

tack älsk (;<3 du är mer än underbar baby.

saknarej som fan

2008-08-20 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0