24 augusti

Inatt sov Linda över tills idag :) vi var énsamma hemma tillsammans med min syrra och hennes två kompisar :P jimmy och pingu var hemma hos oss en stund å kolla på film men sen stack dom för dom skulle dricka. Vi kollade på captivity och the hills have eyes 2, dom var läskiga :P sen igår så var jag och shoppade kläder i kista med mamma och syrran :D jag köpte jeans, linne, tröja, hotpants, strumpor m.m sen efter kista fick vi skjuts till outlet å där kolla vi på skor å grejer :P sen åt vi på donken där. Fick min fucking mens igår åxå...*suck* :S iaf, jag vakna inatt av att natta ringde mig vid halv sex typ men jag orkade inte svara så jag somnade om sen igen. Sen när jag vakna åt jag frukost å sen stack vi hem till Linda, vid 3 så stacj vi iväg till donken för vi skulle käka lite men vi fick lite gratis eftersom Arses jobbade där :P sen åkte vi hem, jag stack hem för jag skulle käka hemma åxå :P efter maten så gick jag till ica för att köpa en grej och sen stack jag till Jonna för att lämna tillbaka sex and the city boxen. sen gick jag hem igen, kolla lite på tv och nu ska jag sova för jag e sjuukkt trött... ska upp vid halv åtta i morrn och arses går upp tidigare för att göra mig sällskap till stan och sen åker han tillbaka, fett söööt <333
men nu ska jag sova men ni får hare så bra :)
PUSSAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0