18 augusti, bästa dagen !

Idag gick jag upp klockan 7 för det var dags att börja skolan.... första dagen i gymnasiet och jag e hlet själv och känner ingen så jag var ganska nervös. Men när jag väl kom dit så lärde jag känna en tjej som heter Emma och hon ska gå sam sam. Sen gick vi in i klassrummet å fick skriva namnskyltar å en massa andra saker, så fick vi scheman åxå :P skönaste dagen på fredagar :D 1 lektion, 9:50-11:25 ! Sen åkte jag hem å duschade sen så träffade jag Arses :) Idag blev vi tillsammans och han är världens underbaraste och jag gillar han så sjukt mkt ! Det här är den bästa dagen i mitt liv och jag kan inte sluta tänka på honom, han är verkligen allt man kan önska sig hos en kille. Sen åkte vi till donken å åt, han jobbar där så han bjöd mig :P efter donken stack jag hem till linda å chilla där, vi gjorde inte så mkt bara var hemma hos henne å satt vid datan :P sen vid 10 så mötte jag Arses igen och gud vad jag har saknat honom på bara 4timmar... va med han i kanske 20min sen var jag tvungen att gå hem för jag måste sova :S skola i morrn ..... mitt internet började fungera nu igen efter 3veckor :D passar perfekt nu när jag bestämt att jag ska börja skriva blogg till gymnasiet :P och från och med ikväll så ska jag och Linda sluta röka helt, jag hoppas verkligen det går bra för mamma och pappa gillar verkligen inte att jag röker :S men jag tror nog att jag kommer klara det den här gången :) men nu ska jag ta å sova lite :)

sov gott och hare bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0