Letar lägenhet!

Hej på er! Jobbat som vanligt idag och det var inte den bästa dagen, så sjukt mycket att göra och så blir man ibland lite små irriterad på folk :) men man kan inte alltid ha bra dagar! 
Strax så ska jag och mattias äta middag och titta på dagens avsnitt av PH, det är ju parcermoni idag! Undra vem som åker ut? Blev sjukt irriterad när Jeppe kom tillbaka, han är ju så vidrig och falsk. Så hoppas han får säga hej då för gott. Mattias har Viaplay och då läggs kvällens avsnitt alltid ut klockan 17.00 så vi ser det alltid till middagen istället, för jag ligger redan och sover klockan 22. Haha! 
 
Men sen så måste jag sätta mig och fortsätta leta lägenheter. Vi bor ju i andra hand här i Upplands Väsby och i juni så går vårt kontrakt ut och då har vi ingenstans att bo. Och jag vill verkligen inte flytta hem igen. Så håller på att leta för fullt efter lägenheter. Är med i flertal bostadsköer, kollar på blocket, andra hans hemsidor osv. Så om ni vet någon som har en 2a eller 3a i Stockholm att hyra ut, hör av er!!! [email protected]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0