Tiny Tea Teatox

Har nu beställt hem 28 dagars paketet Tiny Tea Teatox från yourtea.com. Har läst så mycket bra om det här te't så blev riktigt sugen på att pröva det ;) Detta ska hjälpa en att minska den uppblåsbara magen och minska kroppsfettet. Alla deras olika te sorter är gjorda på kinesiska medicin recept. Dock så beställer jag detta från utlandet så kommer nog ta ett par dagar innan jag får hem det, men jag lovar att jag ska ge en update på om jag märkt någon skillnad eller om det bara är bullshit :P Men tänkte dela med mig lite av den feedback som jag läst mycket om på Instagram. 
 
 
 
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0