Söndag

Hej! Sorry att jag inte skrev något igår men hade fullt upp igår efter matchen och var tvungen att skjutsa mamma in till Danderys sjukhus, men allt är bra nu som tur är :) Idag har vi bara varit hemma i princip. Jag åkte iväg och handlade lite medans mattias städade och sen kom Linnéa och hennes kille över till oss och fikade. Har inte sett Linnéa på flera veckor så var kul att träffa henne igen och prata om allt. 
 
Sen har jag bara legat i soffan och tittat på TV, har gått och blivit förkyld nu under helgen, så det var tur att jag inte gick ut något så det inte blev värre. Började med halsont i fredags och hela helgen har jag gott omkring och varit täppt i näsan och snorat, haha!! Men hoppas på att det blir bättre tills i morgon, älsklingen var nyss på ica och köpte både Neseril och alvedon till mig! 
 
 
Liten sjukling. Men nu ska jag och Mattias titta på en film och sen blir det att sova ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0