Shopping

Mattias var lite sugen på att gå ner till centrum och shoppa lite så tänkte att jag kunde följa med. Så blev att även jag kom hem med lite nya saker! Har bestämt att detta ska bli den sista shoppingen innan mellandagsrean. Anledningen till detta är för att de kommande månaderna kommer bli ganska dyra. I oktober så väntar min födelsedag så blir mycket inhandling inför det. Och november lönen är ju den man ska använda för att handla alla julklappar. Åh vad jag längtar till den mysiga jul stämningen och att köpa julklappar :) 

Jeans 99kr 
Linnen 99kr styck 
Mysstrumpor 59kr
Allt är från Ginatricot

Halsduk 139kr från NewYorker
3 pack string 79kr från H&M 
Strumpor 79kr från H&M 
Handskar (det är exakt likadan som jag köpte förra helgen men råkade tappa den ena vanten när jag var på krogen så var tvungen att köpa ett par nya :p) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0