Nu är det fredagsmyyys

Kvällen började inte så jätte bra kan jag säga. Jag stod vid norrtulls busshållplats i 50min och väntade på bussen! Efter en halvtimme blev jag galen så ringde SL's kundtjänst för att se om de visste något, och efter 10min telefonkö så kom jag fram och hon rekommenderade mig att ta en taxi hem. Så ringer och bokar taxin och då kommer buss jäveln. Så sätter mig på bussen och ringer tillbaka till taxi bolaget och avbokar. Så efter mycket om och men så kom jag hem till en färdig lagad middag, det blev lax med grönsaker. Efter middagen så bakade jag lite hallon/blåbärs paj! Så sitter och äter det nu samtidigt som vi tittar på hockey vm. Men en trevlig kväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0