Varför?!

Jag som trodde att jag höll på att bli bättre. Så jag gick till jobbet i fredags men det är någonting som jag ångrar nu. Hade fått tillbaka världens halsont i går kväll. Fy! Och sedan så gick jag till en läkare under gårdagen och får då veta att jag har fått en cysta. Det är inte på äggstockarna som många andra brukar få det utan det är på ett annat stället. Jag började få ont i måndags men trodde inte det var något allvarligt och sedan dess så har det bara blivit värre. Och det gör så för jävla ont! Har legat och gråtit i natt pga smärtan och vet inte vad jag ska göra. Jag går just nu på pencilin / antibiotika så får hoppas att det hjälper. I värsta fall så behöver dom tömma cystan och det innebär att de måste skära upp, nej fy fan. Jag klarar verkligen inte av sådant! Så hoppas verkligen att detta går över snart. Missade ju dessutom min tjejkompis födelsedags firande igår pga detta... Så nu kommer jag gå på antibiotika i 10 dagar, så får hoppas att det hjälper för denna smärta är hemsk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0