Träningsvärk!

Hejsan! Idag känner jag verkligen av Bodypumpen från igår, speciellt i mina lår. Så fort jag går så ser det ut som jag blivit misshandlad eller något, haha! Men det är skönt också för då vet man att man tränat hårt ;) 
Efter jobbet idag så blev det tillbaka till gymmet och körde ett 45min zumba pass. Zumba är verkligen min grej och tränaren är så bra också, riktigt kul. 
 
Sitter just nu och skriver ner en massa nyttiga recept på mat och efterrätter / snacks på en PT blogg. Behöver lite tips och inspiration för gör så tråkig mat här hemma. Så ska köpa hem en antecknings bok som jag sedan kan skriva ner olika recept och ha min egna lilla kokbok :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0