Så gott!

Har precis lagat middag och det blev lax med grönsaker och potatis! Var så länge sedan jag åt potatis och det var så otroligt gott. Jag har sedan ca 3 månader tillbaka minskat på att äta kolhydrater, så de ända kolhydrater jag i princip äter är bröd eller flingor som jag äter till frukost. Annars så har jag slutat med all pasta, ris och potatis. Eftersom jag inte ätit det på så länge så har jag nu blivit van och saknar det faktiskt inte så speciellt mycket. Men idag i affären så ville jag verkligen ha potatis och så tyckte jag synd om mig själv pga att jag har ont så vi köpte hem det. Det som jag tycker är svårast att undvika är Ben&Jerrys Half Baked, jag kan verkligen inte få nog! Det är den bästa glassen som finns, den saknar jag! Fast måste erkänna att det händer ibland att jag fuskar med det men det är inte ofta! :)  
 
Mums♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0