Min helg!

Sorry för dåligt uppdatering under helgen men haft fullt upp! I fredags efter jobbet så åkte jag fort hem, åt middag och packade kläder. Därefter åkte jag till Jakan och mötte upp Jonna och sen gick vi hem till Sandra. Där så drack vi vin, lyssnade på musik och fixade oss. Självklart så avslutades kvällen såklart på mp. Det blev en väldigt händelserik kväll men även en kul kväll!

Sedan igår så blev det lite spontant att jag skulle vara barnvakt. Så vid 3 tiden kom systrarna över och spelade Wii på en gång, haha de är galna i det spelet! Jag hade egentligen bokat in ett core pass i morse men eftersom systrarna sov över så fick jag avboka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0