iphone 5

Snart går mitt abonnemang på min telefon ut så i morgon så ska jag och pappa åka till Elgiganten och förlänga det samt skaffa en iphone 5! Ska bli skönt att få en "ny" telefon, det är ju egentligen samma fast en bättre version så att säga. Ser verkligen fram emot det! Dock vet jag inte om jag ska skaffa mig en vit eller svart? Just nu har jag en svart iphone så skulle vara lite roligare med en vit. Så det lutar just nu mot vitt men vi får se vad jag bestämmer mig för!
Det som jag tycker är riktigt dåligt med den nya iphone 5 är att det inte är samma laddare som till de tidigare modellerna... allt för att tjäna lite extra pengar! Och sedan så kommer jag inte kunna använda mina skal som jag har köpt genom tiderna till min iphone 4, så får ta och köpa nya. Här är några som jag har hittat, vad tycks? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0