Ingen träning...

Jag som hade bokat in ett flertal träningspass till nästa vecka men det går ju inte pga att jag är sjuk. Åh så irriterande. Men på ett sätt är det bra att det inträffar nu. För den 15e april så är det tävling på jobbet som pågår i 2 månader - Klarna Buisness Battle. Det är jag och några till från jobbet som i grupp ska tävla mot andra kollegor. Det går ut på att samla så många battle points som möjligt med hjälp av att träna. Beroende på hur länge du tränar och vad du tränar så får du olika poäng. Det ska bli så kul, är riktigt taggad. Så nu måste jag verkligen ta det lugnt och låta medicinien och kroppen sköta sitt...
 
Måste tyvärr avboka dessa pass :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0