Hemma...

Hej på er! Jag hade ställt klockan och förberett mig till att gå till jobbet i morse men när jag vaknade så hade jag så otroligt ont i min cysta. Vet inte om jag har sovit på något konstigt sätt som gjorde att det gjorde så ont eller om Mattias råkat sparka till mig. För det hände nämligen i helgen också att jag vaknade till av att han råkade knäa mig i sömnen precis där jag har ont. Eftersom jag hade så ont i morse så valde jag att sjukanmäla mig från jobbet, jag kunde knappt gå upp ur sängen. Men nu känns det lite bättre, kan bero på att jag tog min medicin i morse. Får hoppas att samma sak inte händer i morgon igen, för är så trött på att bara vara hemma. Var ju bara hemma hela förra veckan pga att jag var sjuk och sedan i helgen. 
Jag och Mattias ska strax försöka gå och storhandla lite för har ingen mat hemma och fick lönen idag! Får hoppas att jag kan gå till bilen annars får Mattias handla utan mig. Men det är riktigt fint väder idag så skulle vara skönt att få lite luft. 
 
Fint väder. Så här ser det ut från vårt köksfönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0