Fullt upp

Nu har jag inte bloggat på länge och det har berott på många saker. Sedan jag kom hem från Thailand så har jag blivit ganska trött så när jag kommer hem så orkar jag inte göra något, haha. Och sedan så har ja haft mycket att göra med både jobb, träning och plugg så har inte haft tid att blogga tyvärr. Men det ska bli ändring på det nu för har gjort lite om prioriteringar. 
 
Igår var det lördag och det är väll ingen som missat att det var melodifestival finalen? Och jag var där på friends arena!! Det var min julklapp till mamma så vi gick tillsammans med mattias och min styvpappa. Åh vad trevlig kväll vi hade och rätt låt vann ju också :) Efter melodifestivalen så åkte vi in till sumpan och satte oss på O'learys och tog ett glas vin och sedan gick vi till en annan bar. Blev att jag, mamma och min styvpappa åkte hem vid 3 tiden så blev en sen kväll. Men hade så himla kul! Avslutar inlägget med en del bilder från igår!
 
 
Jag och fina mamma på O'learys! ♥
 
Micke och Mattias :)
 
 
 Skål! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0