Event med jobbet!

Idag kom jag iväg till jobbet, vad skönt! Så kom precis hem från jobbet efter att ha haft ett event med vårt team. Var jätte roligt. Först så gjorde vi en typ utav ord lek och åt en massa chips och godis som de hade beställt. Sen kom maten och de hade beställt Thai mat till kontoret så klockan 6 kom dom med maten, och det var jätte gott. Dock så fick jag inte välja själv vad jag ville äta för när jag var sjuk så hade alla fått välja vad de ville ha. Men det var gott ändå. Därefter så blev det två ytterligare lekar och en massa prat! Vi skulle egentligen varit klara vid 8 tiden men blev klara strax innan 9. Så nu är jag ganska trött och sliten efter en så pass lång dag och det är i princip första dagen tillbaka till jobbet efter att varit sjuk. Så nu är det dags att sova, men vi hörs mer i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0