En bra dag!

Idag är en riktigt bra dag. På jobbet har det dock varit jätte mycket att göra idag men belönades utav snälla kollegan Henrik som bjöd på Ben&Jerrys. Efter jobbet så åkte jag och mötte upp pappa och sen så åkte vi till Elgiganten och fixade en ny telefon. Så nu har jag skaffat en vit iPhone 5, jag är så nöjd!

Därefter åkte vi och hämtade ut mitt paket från fitnessguru. Beställde hem 1kg protein pulver med smak Vanilla Wildberry och den luktade riktigt gott! Hoppas bara att smaken är lika god, uppdaterar er om det när jag prövat. Sedan köpte jag två burkar med fettförbränningspiller, man tar ur ena burken på morgonen och ur den andra på kvällen. Verkade väldigt bra, så tänkte att jag börjar med dom på måndag! Kommer även berätta mer om dom när jag börjar med dom.
Men nu är det dags för mig att sova, är så trött. Hörs mer i morgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0