3 år tillsammans!

Idag är det den 21/3 2013, detta innebär att det är 3 år sedan som jag och Mattias blev tillsammans. Shit vad tiden har gått fort. När vi träffades så var jag 17 år och gick andra året i gymnasiet, jag var så liten! Då var Mattias 20 år och blev kär i lilla mig som var endast 17år. När vi träffades så trodde jag aldrig att vi skulle hålla så här länge, det tror jag inte han trodde heller. Men se bra det gick och jag är lyckligare än någonsin. Vi har hunnit med så mycket under dessa år, vi har bråkat, blivit sams, åkt på semestrar tillsammans, vi har skrattat, vi har gråtit, åkt utomlands, blivits sambos osv. Och jag är lyckligare än någonsin, shit vad jag älskar dig. Så här nedan är en hel del bilder som är minnen över vår tid tillsammans ♥
 
 
Jag älskar dig Mattias! Utan dig i mitt liv så vet jag inte vad jag skulle göra. Du får mig alltid att skratta och bli glad, jag är så otroligt lycklig med dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0