Tisdag

Vaknade i morse och hade jätte ont i ryggen, precis i nedre delen utav ryggen. Vet inte om jag har gjort någontng konstigt igår när jag tränade om det kan vara därför? 
Känns skönt i alla fall att lönen kom idag så vi kunde åka och storhandla så äntligen har vi mat hemma, haha! Sedan så igår bokade även min familj en sommarstuga i Skaraborg som vi ska bara i 2 veckor, ska bli så mysigt! sedan så har jag och tjejerna planerat en roadtrip i sommar. Vi har pratat om det sedan några månader tillbaka men nu när semestern närmar sig så har vi verkligen kollat allt noga så snart är det bara bokningen som ska göras. Vi ska i sådanna fall åka Göteborg-Ullared-Böda camping! 
Men nu ska jag titta på ett avsnitt The Hills och sedan blir det sovdags. Hörs mer i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0